Mand met Albert Heijn-producten zoals tomaten, appels en melk. Albert Heijn logo

Onze missie

Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.

Albert Heijn beschrijft wie ze zijn, hun missie en doelstellingen. Wie we zijn: Albert Heijn is je vertrouwde en inspirerende partner. Onze missie: Samen beter eten bereikbaar maken, voor iedereen. Wat we willen bereiken: Een betekenisvolle bijdrage aan een gezonde, sociale en duurzame samenleving.

Onze missie als kompas

Beter eten betekent voor iedereen iets anders. Maar uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: ons gezond en energiek voelen. Dat begint met bewuste keuzes over wat we eten, weten waar het vandaan komt, samen genieten en daarbij ook denken aan de wereld om ons heen. Albert Heijn is helder: beter eten moet niet alleen beschikbaar maar ook smaakvol en betaalbaar zijn. Hierin willen we er zijn voor iedereen, waar en wanneer het jou uitkomt: onderweg, in je favoriete winkel, thuis of via de AH app.

Bijdragen aan een gezonde, sociale en duurzame samenleving

We willen een betekenisvolle bijdrage leveren aan een gezonde, sociale en duurzame samenleving. Met onze missie als kompas nemen we het voortouw, pakken we onze verantwoordelijkheid en inspireren we onze klanten van nu en de toekomst. Technologie speelt een cruciale rol in het versnellen van onze missie. Door te investeren in data en digitale tools, creëren we innovatieve oplossingen die het verschil maken - zowel voor onze klanten als de wereld om ons heen. Albert Heijn Nederland is B Corp gecertificeerd. Deze certificering onderstreept de missie van Albert Heijn.

Kind eet aan tafel, omringd door groente en fruit.

Gezond

Gezond eten is de basis van een fit en energiek leven. Bij Albert Heijn maken we een gezondere leefstijl makkelijker en aantrekkelijker.

Twee Albert Heijn-medewerkers lachen en praten in de winkel. Tekst: Sociaal

Sociaal

Bij Albert Heijn geloven we dat eten verbindt, thuis en in de samenleving. In 138 jaar zijn we nauw verbonden met lokale gemeenschappen. Dit doen we samen met 125.000 bevlogen collega’s.

Man inspecteert tomatenplanten in een kas.

Duurzaam

Duurzaamheid is geen keuze, maar een verantwoordelijkheid. -Samen met onze partners en leveranciers zetten we voortdurend stappen om onze impact op de wereld te verkleinen.

Mand met Albert Heijn-producten zoals tomaten, appels en melk. Albert Heijn logo

Onze missie

Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.

Albert Heijn beschrijft wie ze zijn, hun missie en doelstellingen. Wie we zijn: Albert Heijn is je vertrouwde en inspirerende partner. Onze missie: Samen beter eten bereikbaar maken, voor iedereen. Wat we willen bereiken: Een betekenisvolle bijdrage aan een gezonde, sociale en duurzame samenleving.

Onze missie als kompas

Beter eten betekent voor iedereen iets anders. Maar uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: ons gezond en energiek voelen. Dat begint met bewuste keuzes over wat we eten, weten waar het vandaan komt, samen genieten en daarbij ook denken aan de wereld om ons heen. Albert Heijn is helder: beter eten moet niet alleen beschikbaar maar ook smaakvol en betaalbaar zijn. Hierin willen we er zijn voor iedereen, waar en wanneer het jou uitkomt: onderweg, in je favoriete winkel, thuis of via de AH app.

Bijdragen aan een gezonde, sociale en duurzame samenleving

We willen een betekenisvolle bijdrage leveren aan een gezonde, sociale en duurzame samenleving. Met onze missie als kompas nemen we het voortouw, pakken we onze verantwoordelijkheid en inspireren we onze klanten van nu en de toekomst. Technologie speelt een cruciale rol in het versnellen van onze missie. Door te investeren in data en digitale tools, creëren we innovatieve oplossingen die het verschil maken - zowel voor onze klanten als de wereld om ons heen. Albert Heijn Nederland is B Corp gecertificeerd. Deze certificering onderstreept de missie van Albert Heijn.

Kind eet aan tafel, omringd door groente en fruit.

Gezond

Gezond eten is de basis van een fit en energiek leven. Bij Albert Heijn maken we een gezondere leefstijl makkelijker en aantrekkelijker.

Twee Albert Heijn-medewerkers lachen en praten in de winkel. Tekst: Sociaal

Sociaal

Bij Albert Heijn geloven we dat eten verbindt, thuis en in de samenleving. In 138 jaar zijn we nauw verbonden met lokale gemeenschappen. Dit doen we samen met 125.000 bevlogen collega’s.

Man inspecteert tomatenplanten in een kas.

Duurzaam

Duurzaamheid is geen keuze, maar een verantwoordelijkheid. -Samen met onze partners en leveranciers zetten we voortdurend stappen om onze impact op de wereld te verkleinen.